keskiviikko 29. joulukuuta 2021

Uneni: Siirrettävä aikuisten pönttö

Näin jokin aika sitten seuraavanlaista unta:

Olin jossakin suurehkossa talossa, joka oli julkista tilaa. Minulla oli mukanani jonkinlainen siirrettävä aikuisten WC-pönttö, tai varmaankin aikuisten potaksi sellaistakin voisi nimittää. Tunsin nk. isoa hätää, ja ajattelin ulostaa pönttööni lähistöllä olevan oven takana. Mutta, oi, katso: jonkin matkan päässä vasemmalla istui nuorehko nainen, joka ehti istuutua tarpeilleen ennen minua. Ja hänen toisella puolellaan oli se ovi, jota olin ajatellut käyttää päästäkseni enemmän ihmisten katseilta pakoon. Ohi menemään ei mahtuisi. Vilkaisin oikealle puolelleni. Sielläkin olisi ovi, mutta ajattelin, että siitä pääsisi kyseisen ison talon ulkopuolelle, joten se ei auttaisi. Päätin ulostaa siinä paikassa, jossa olin.

Hieman taustaa: Viime aikoina, tarkemmin sanoen koronapandemian aikana,  minulla olleet vatsavaivat ovat yltyneet sellaisiksi, että useammasta asiasta menee nykyään vatsani löysäksi. Olin untani edeltävänä yönä nauttinut poikkeuksellisesti kolme Alkon alkoholipitoista olutta. Normaalisti mistä tahansa oluesta, myös alkoholittomista, menee vatsani sekaisin.

...

PS. 16.2.2022: Jostain syystä teema toistuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti