torstai 30. marraskuuta 2023

Uneni: Virtsaamaan pääsy vaikeata

Näin jokin aika sitten seuraavanlaista unta:

Olin yleisessä vessatilassa. Minun piti päästä virtsaamaan virtsarakkoni tyhjäksi.

Kaksi vessankoppia oli auki. Toisen oviaukossa seisoi mies, ja siinä oli vielä jokin vaakatasossa oleva este, joka pitäisi alittaa. Lisäksi kummankin auki olevan kopin ovia sai vain pikkaisen raolleen. Tehtävä eli virtsaamaan pääsy vaikutti vaikealta.

Unissani on välillä minun vaikea päästä virtsaamaan vessaan, koska vessankopit ovat varattuja. Lisäksi varsin usein näissä unissani, kun olen koppiin lopulta päässyt, niin on erittäin vaikea saada ovea kiinni siten, ettei kuka tahansa voi avata ovea minun ollessani vielä virtsaamassa. Näissä unissani tietenkään koskaan ei virtsaamisen tarve oikeasti vähene, koska virtsarakko oikeasti pysyy täytenä.

Eräs sukulaistyttöni oli myynyt erään kauppapaikan kautta erilaisia herkkuja joukkueensa tueksi. Olin viikon sisällä sieltä ostamistani neljän laatikon sisällöistä syönyt noin kaksi ja puoli sisältöä. Ei mikään ihme, että unessakaan ei ole päästä vessankoppiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti