keskiviikko 29. marraskuuta 2023

Kauhean dramaattista sotaunta toisen perään

Näin edellisenä yönä seuraavanlaista unta:

Kaupungin läpi kulki yhdysvaltalainen sotilaskolonna. Minä olin osa sotilaskolonnaa, joka ajoi sitä takaa. Meidän puolemme aloitti ammuskelun vihollista kohti. Yhdysvaltalaiset rupesivat vastaamaan tuleen. Minusta alkoi tuntua, että elämä on nyt vaarallista.

Minä ja eräs toinen sotilas poikkesimme sivutielle päästäksemme tulituksen vaarasta. Nyt olisi tärkeää rientää eteenpäin ja sitten iskeä yhdysvaltalaisten sotilaiden kimppuun sivustasta.

Mutta sitten paikalle osuikin joku mies, jota ensin pelästyin. Mutta hän oli vain henkilö, jolle olin unohtanut tuoda jonkin tärkeän asian.

Samana yönä taisin nähdä myös ylidramaattista unta, jossa Venäjän asevoimat oli mielenkiintoisella maantieteellä varustetun Suomen kimpussa. Suomi taisteli vastaan kaikin keinoin.

En ymmärrä, miksi Yhdysvallat unessa oli eri puolella sotaa kuin minä. Suomihan on nyt puolustusliitto Natossa. Mutta sen ymmärrän, että olin kaupasta ostanut palvelusta pyytäneelle naapuritalon naiselle vahingossa väärän tuotteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti