maanantai 18. syyskuuta 2023

Uneni: Otin uudestaan käyttöön kodin kaapelimodeemiyhteyden

Näin edellisenä yönä seuraavanlaista unta:

Olin jotenkin onnistunut ottamaan uudelleen käyttöön kaapelimodeemiyhteyden, josta olin luopunut joitakin kuukausia aikaisemmin. Tajusin, ettei minun kannata luopua siitä heti uudestaan, koska joutuisin joka tapauksessa maksamaan aloitusmaksun. Ajattelin, että minä nyt sitten käytän tätä joitakin kuukausia.

Olin joitakin kuukausia sitten käynyt leikkauttamassa molemmat silmäni kaihin vuoksi, ja se maksoi minulle runsaasti. Makselen nyt joitakin vuosia hintaa pankille takaisin. Tämä on merkinnyt jonkinlaista elintason romahdusta minulle. Olin hinnan vuoksi tehnyt silloin päätöksen kodin internetistäni luopumisesta sekä siitä, etten enää ostelisi viinoja lauantaivieraideni juotavaksi. Päätös auttoi suuresti elämääni. Olen siitä pitäen käyttänyt kännykkääni internetmodeemina. Jaan siltä langattomasti yhteyden kahdelle tietokoneelleni.

Uneni syntymisen laukaisi varmaankin se, että minulle oli tiedossa pieni määrä rahapalkkaa yhdestä lehdentaittohommasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti