perjantai 9. joulukuuta 2022

Uneni: Olin tehnyt pankkiryöstön

Näin jokin aika sitten seuraavanlaista unta:

Asuin Yhdysvalloissa. Olin ilmeisesti juuri tehnyt eräiden tovereideni kanssa aseellisen pankkiryöstön. Toverini olivat yhtä ilmeisesti neekereitä.

Ryntäsimme meillä käytössä olleeseen nelioviseen porrasperäiseen henkilöautoon. Minä istuin takapenkillä oikealla. Jostain syystä kuski ei halunnut päästää yhtä tovereista pelkääjän paikalle, vaan kaasutti suoraan tiehensä jättäen tämän kadulle raivoissaan ja hämmentyneenä. Minä ihmettelin vähän, että mitä se nyt noin. Olin pahoillani kadulle jätetyn puolesta.

Lopulta törmäsimme poliisin tiesulkuun. Minulla oli revolveri. Piilotin sen äkkiä pelkääjän paikan istuimen alle ja toivoin, ettei poliisi huomaisi sitä. Tiesululle päästyämme rullasin oven ikkunan alas ja käyttäydyin asiallisesti ja normaalisti. Poliisi viittasi meidät jatkamaan matkaa. Tuli mieleen yhdelle sun toisellekin meistä, että olen melko hyvä esittämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti