maanantai 24. elokuuta 2020

Uneni: Uneni pakollisesta Saksaan muutosta

Näin jokin aika sitten seuraavanlaista unta:

Pienin pikkuveljeni J on minua 17 vuotta nuorempi. Itse olen tällä hetkellä 50-vuotias. Vanhempi pikkuveljeni S taas on minua vain kolme ja puoli vuotta nuorempi. Vanhempamme kuolivat molemmat vuonna 2007.

Unessa vanhempamme olivat elossa, ja veljeni J oli 17-vuotias. Jostain kumman syystä vanhempamme halusivat ehdottomasti muuttaa J:n kanssa Saksaan. Ja he halusivat minun muuttavan maahan kanssaan. Itse yhtä ehdottomasti en halunnut muuttaa, mutta painostus oli kova. 34 vuoden iässä asuin jo omillani. Vanhempamme unessani perustelivat minun muuttoani Saksaan heidän ja J:n kanssa sillä, että J oli vain 17-vuotias. Jostain syystä veljestämme S:stä ei ollut unessa mitään puhetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti