lauantai 22. elokuuta 2020

Uneni: Roistot ja atomipommin käyttäminen heitä vastaan

Olin jossain paikassa. Siellä oli joukko pahoja roistoja. Minun ja parin muun hyviksen oli määrä ratkaista asia atomipommilla. Minun oli määrä laukaista se kahdella puhelinsoitolla.

Oli eräs koira, joka jouduttiin siirtämään talon, jossa pahikset majailivat, eteen kytkettynä. Minä ja hyvikset lähdimme sitten takakautta talosta. Olisimme halunneet ottaa koiran mukaan, mutta emme päässeet sen luokse enää kovin helposti, joten jouduimme jättämään sen talon luokse.

Lähdimme ajamaan autolla poispäin lujaa vauhtia, ja minä lähetin laukaisusignaalin.

Olimme tuskin montaa sataa metriä ehtineet ajaa poispäin, kun atomipommi räjähti. Sokaiseva valo iski meihin, ja paineaalto.

Oikeassa elämässä emme olisi selvinneet atomipommin räjähdyksestä hengissä, mutta tässä unessani ilmeisesti selvisimme.

Unimaailmani ei ottanut huomioon sitäkään, että atomipommin räjähdys olisi oikeassa elämässä tappanut myös runsaasti muita ihmisiä kuin vain nämä roistot.

Ja koiran kuolema oli myös sääli.

Ja vielä on mainittava sekin, että elävän elämän puhelimella ei voi soittaa kahta puhelua samanaikaisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti