keskiviikko 11. joulukuuta 2019

Uneni: Virtsasin paljon

Näin jokin aika sitten seuraavanlaista unta:

Olin lomalla jossain ulkomailla. Paljon tuttuja oli mukana reissussa. Ja koko ajan minulla oli suurikokoinen virtsahätä. Pyrin virtsaamaan aina, kun siihen tarjoutui mahdollisuus, mutta en saanut koskaan virtsarakkoani tyhjäksi. Kerran virtsasin isokokoisen lasin täyteen. Ja kävin sitten kaatamassa tavaran pois, mutta jotkut näkivät mitä tein ja nauroivat.

Lopulta koitti kotiinlähdön aika. Olin jo ehtinyt tehdä päätelmiä virtsahätäni laadusta ja tullut siihen tulokseen, että virtsahätä ei koskaan lopu, virtsaan sitten miten paljon tahansa. Ja tästä päättelin, että näen varmaankin unta. Ja kun laivalle kävelimme, niin vapautuneesti virtsasin matkalla ympäriinsä. Mietin, että kun nyt olen tajunnut tämän olevan unta, niin milloinkohan uneni katkeaa. Mutta ei se tainnut heti sitä tehdä.

Minulla oli ollut todellisuudessakin virtsahätä, ja heräsin siihen turhan aikaisessa vaiheessa. Juuri sinä päivänä, kun olisin mieluiten tutinut paljon pitempään, koska kerho oli koko päivän suljettuna ikkunaremontin takia.

Ei pitäisi juoda teetä runsaahkosti lähempänä keskiyötä.

1 kommentti:

  1. Jännä uni virtsahädästä, mikä oikeasti on.

    VastaaPoista