sunnuntai 4. heinäkuuta 2021

Uneni: Menin passintarkastukseen enkä löytänyt passiani mistään

Näin edellisenä yönä seuraavanlaista unta:

Olin jossain ulkomailla joidenkin tuttujeni kanssa. Edessä oli paluu koto-Suomeen. Menin lentokentällä passintarkastukseen. Mutta ihme ja kumma, en löytänyt passiani sitten millään. Kävin läpi yksitellen kaikki mahdolliset piilopaikat. Olin raahannut mukanani myös kartongista valmistettua putkiloa, sellaista, jonka sisällä voidaan kuljettaa karttoja. Mutta mukana reissulla ollut tuttu musta saksanpaimenkoiranarttu, josta pidän, oli syönyt osan putkilosta, ja ihmettelin, että oliko koira mahdollisesti syönyt passinikin.

Kävi myös ilmi, että minun pitäisi tilata pankilta väliaikaiset tunnukset, jotta tunnuslukusovellus kännykässäni saataisiin toimimaan.

Paljon harmia.

Näin myös sellaista unta, että eräs pienikokoinen heimo, jonka luona hengailin, joutui raskaasti teräaseilla aseistautuneen armeijan hyökkäyksen kohteeksi. Ei ehditty tehdä hälytystä ajoissa, ja niin puolustustaistelu oli ohi melkein ennen kuin se oli ehtinyt alkaakaan. Unen lopulla minä ja jokunen muu eloonjäänyt yritimme puikahtaa alueelta pakoon. Pian pääsimme turvalliselle kaupunkialueelle. Siellä oli poliiseja, mutta nämä eivät kiinnittäneet meihin mitään huomiota.

Aina aikaisemmin matkustusunissani olen löytänyt passini ja matkalippuni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti