torstai 18. helmikuuta 2021

Uneni: Velanperijät tulivat

Näin seuraavanlaista unta:

Olin jonkin järven rannalla. Paikalle tuli kolme miestä, joista yhdelle olin ilmeisesti velkaa ison summan rahaa. Nämä sanoivat minulle, että nyt lähdetään pelipöytään. Siellä minun olisi pitänyt voittaa suuret summat rahaa voidakseni maksaa velkani. Uskalsin sanoa kieltäytyväni. Perustelin kieltäytymistäni sillä, että jos häviän pelipöydässä, niin velkani ei siitä lyhene, mutta olen menettänyt lisää rahaa.

Yhtäkkiä kaksi muuta miestä lähtivätkin rivakasti soutelemaan veneellä järvenselälle, ja mies, jolle olin velkaa, jäi rannalle pöllämystyneenä.

En yhtään keksi, mihin tämä uneni voisi liittyä. Itse en ole juuri koskaan ollut kenellekään yksityishenkilölle velkaa. Yleensä minulle ollaan velkaa.

Elleivät unen kaksi muuta miestä sitten symbolisoi erehdyttävällä tavalla Jeesusta ja Jumalaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti