tiistai 16. helmikuuta 2021

Uneni: Ritariksi ja tohtorinväitöskirjaa tekemään

Näin jokin aika sitten seuraavanlaista unta:

Erään hyvässä asemassa olevan henkilön oli määrä lyödä minut ritariksi. Hän myös ehdotti, että voisin tehdä tohtorinväitöskirjan eräästä aiheesta. Minä sitten ehdotin hänelle, että voisinko jossain tiedekunnassa tehdä kieliprojektiini liittyen väitöskirjan.

Huomaa, että unessa on oma heikohko koulutustasoni rasittanut minua.

Ritariosuus taas selittynee sillä, että eräs tuoreehko tuttuni on arvostanut läsnäoloani yhdistykseni verkkoläsnäolossa koronavuotena. Jokin aika sitten hän oli jopa hakenut ystävällisesti autolla Vuosaaresta sinne Postin pakettiautomaattiin päätyneen postipakettini ja sitten tuonut sen minulle Pähkinärinteeseen yhdistykseni paikalliseen toimipisteeseen, jossa minulla oli ollut sinä päivänä läsnäolovelvollisuus. Hän toi minulle myös kassillisen kaiken maailman herkkuja. Aikaisemmin hän oli ehdottanut minulle, että hän voisi joksikin aikaa maksaa minulle Netflixin. Olin torjunut hänen ystävällisen ehdotuksensa sillä perusteella, että elokuvien ja tv-sarjojen suoratoistopalveluun voisi tulla riippuvuus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti