lauantai 10. lokakuuta 2020

Uneni: Olin kasvojensiirtoa odottava gangsteri

Näin jokin aika sitten seuraavanlaista unta:

Olin gangsteri. Olin joidenkin omaan porukkaani kuuluvien gangsterien seurassa. Minulle oltiin aikeissa tehdä Tärkeästä syystä kasvojensiirto. Se jännitti minua, koska erään tiedon mukaan kasvojensiirrot onnistuvat vain 50-prosenttisesti (näin siis unessa väitettiin).

Toverini olivat myötätuntoisia, nauttivat viskiä ja kaatoivat minullekin lasiin sitä. Sanoin, että eikö tuollainen ohenna verta. Toverini maanittelivat minua, ja lopulta suostuin ottamaan tarjotun viskilasillisen vastaan.

Lopulta toverihetki oli ohi. Minun oli määrä siivota huoneesta, jossa olimme olleet, pois todisteet äskeisestä läsnäolostamme. Ammattilainen on aina ammattilainen. Mutta kun palasin huoneeseen, siellä olikin eräs tovereista lemmiskelemässä naista. Työtäni häirittiin näin! Vedin esiin puoliautomaattipistoolini, ja toinen gangsteri teki samoin. Liipaisinsormeani pakotti, ja painoin liipaisinta pikkaisen. En kuitenkaan jatkanut vetoa loppuun saakka. Tilanne rauhoittui.

Minulla on aavistus siitä, mitä kaikkea uneni mahtaa tarkoittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti