perjantai 16. lokakuuta 2020

Uneni: Minä ja MacGyver

Näin jokin aika sitten seuraavanlaista unta:

Olin jossain vehreässä haja-asutusalueella sijaitsevassa pihassa. Angus MacGyver oli myös siellä, yhtä nuorena kuin oli ollut alkuperäisessä televisiosarjassa.

Meidän piti piilotella tontilla olevassa talossa sillä hetkellä olevalta rikolliselta. Yritimme keksiä tontilta sopivaa piilopaikkaa kumpikin.

Minä pian päätin kuitenkin hankkiutua pihalta pois. En voinut kulkea pihan portista, koska siihen lankesi valo, ja roisto olisi minut siitä huomannut. Päätin kulkea sitten aidan viertä valoisia paikkoja vältellen pitemmälle paikkaan, josta olisi hänen minua näkemättä hyvä kiivetä aidan yli tielle.

Mutta sitten kävikin niin, että paikalle tuli sopivasti poliiseja. Minulle kerrottiin, että rikollista oltiin juuri pidättämässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti