tiistai 5. heinäkuuta 2022

Uneni: Toinen pitkä kävely

Näin jokin aika sitten seuraavanlaista unta:

Minun oli tarkoitus päästä tutummille seuduille. Matka oli minun tarkoitus taittaa kävellen.

Tosin en ollut ihan varma reitistä. Enkä siitä, missä minä olin.

Mutta lähdin kävelemään.

Melko alussa kävelyä ajattelin päästä eräälle tielle eräänlaista oikoreittiä oikaisemalla eräänlaisen maaseutumaisen alueen kautta. Kohta edessäni oli jonkinlainen kasvustoa täynnä oleva vaara. Mietin jo, että pitäisikö sittenkin kääntyä takaisin ja mennä suosiolla pitempää reittiä. Mutta sitten maasto aivan silmissä paranikin, joten päätin noudattaa alkuperäistä aikomustani.

Kävelin. Kävelin. Kävelin. Välillä luulin näkeväni tuttua seutua, jostain aikaisemmasta unestani siis, mutta silti en oikeasti päässyt perille. Kävelin, kävelin, kävelin.

Onkohan minulla elämässäni nyt menossa jonkinlainen pitkä marssi -vaihe? Kun ottaa huomioon tämän edellisen muistiin merkitsemäni unenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti