maanantai 9. elokuuta 2021

Yöllistä helvettiä nukkuma-aitassa

Tästä ei saa runoutta tekemälläkään, mutta ollessani viime viikonloppuna vanhemman pikkuveljeni ja hänen lapsensa ja serkkutyttöni K:n kanssa mökillä, tapahtui ensimmäisenä yönä seuraavaa:

Luultavasti olin sillä hetkellä väliaikaisesti hereillä, mutta todennäköisesti melkoisessa unenpöpperössä. Yhtäkkiä koin, että nukkuma-aitta, jossa olin, olikin maanalainen bunkkeri, ja aitan etuseinässä oli rautaisia rakenteita. Katto näytti olevan kiveä. Ihmettelin, miten pääsisin sieltä pois.

Olin muuten edellisellä kerralla, kun olin mökillä ollut, kokenut yöllä nukkuma-aitassa jotain suurin piirtein yhtä kauheaa. Sillä kertaa koin, että (em.) veljeni oli tuonut aitan lattialle joukon ruumisarkkuja, ja ihmettelin sitä.

...Minulla on molempiin veljiini mielestäni lämmin ja läheinen suhde.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti