lauantai 29. toukokuuta 2021

Uneni: Minulla oli todistuskappale hallussani

Näin jokin aika sitten seuraavanlaista unta:

Autotien lähellä oli jonkin verran murskaantunut henkilöauto. Ajattelin, että en voi mitenkään saada ketään uskomaan, että minä olisin kömpinyt ulos tuosta autosta. Pian poliisi saapuikin paikalle.

Minulla oli hallussani metallia oleva esine, joka oli tärkeä todistuskappale. Yritin heittää sen pois, mutta se kääntyi ilmassa takaisin ja putosi jalkojeni juureen. Kuin bumerangi.

Lähdin kävelemään poispäin tien vartta pitäen kantamaani esinettä sopivasti piilossa. Poliisi ei pysäyttänyt minua. Ajattelin tipauttaa esineen pois sopivassa paikassa.

Hallussani olleesta palasta todistusesineistöä, josta en meinannut päästä eroon, minulla on selvä kuva, mitä sellainen unessa todennäköisesti merkitsee. Mutta mitä se sitten minun unessani merkitsee on eri asia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti