maanantai 17. heinäkuuta 2023

Uneni ulkomaisesta principessasta ja syvähenkisestä elämästä

Näin jokin aika sitten seuraavanlaista unta:

Olin kodissa, jossa asuin lapsuuteni ja osan aikuisuuttanikin. Kyseessä oli omakotitalo. Vanhempi pikkuveljeni oli joidenkin tuttujeni kanssa saunassa. Hän ei olisi halunnut päästää minua sinne karistamaan päivän pölyjä itsestäni. Unessa sauna sijaitsi vielä asuinkerroksessa eikä kellarikerroksessa, jonne se siirrettiin lapsuudessani.

Minun piti kohta lähteä länsi-Vantaan Martinlaaksossa sijaitsevaan Martinlaakson yläasteelle ja lukioon, jossa olin käynyt koulua lapsena, ei siis opiskelemaan sinne, vaan erään tärkeän tapahtuman vuoksi. Olin aikeissa lähteä kävelemään bussipysäkille.

Paikalla oli nyt myös eräs ulkomaalainen prinsessa. Luulin, että tämä veisi minut autolla bussipysäkille. Mutta sitten kävi ilmi, että minun pitäisi ajaa hänet Martinlaakson yläasteen ja lukion rakennukselle, jossa hän pitäisi tärkeän puheen tai jotain. Prinsessa oli hyvin tärkeä ulkomainen vieras.

Minua mietitytti se, että mihin saisin jätettyä auton. Muistini mukaan kuitenkin, jos ajaisin alueelle vasempaa kautta, löytäisin autolleni hyvin parkkipaikan, mutta en sitten kuitenkin muistanut, että miten sinne oikeasti ajetaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti