sunnuntai 2. lokakuuta 2022

Uneni: Polkupyörällä tapaamaan Suomen hallitusta

Näin jokin aika sitten seuraavanlaista unta:

Minun oli määrä jonkin tuikitärkeän asian vuoksi kahdessakymmenessä minuutissa ajaa kotoani länsi-Vantaalta Helsinkiin polkupyörällä. Minun oli tarkoitus ilmeisesti tavata siellä Suomen hallitus.

Kaksikymmentä minuuttia on kovin lyhyt aika tuonpituiselle pyörämatkalle. Mutta unessa se lähes riitti, vaikka jopa pysähtelin välillä erinäisistä syistä. Jossain välissä tapasin poliisejakin, jotka olivat kiinnostuneita siitä, mitä minä tein siinä paikassa, missä olin siinä vaiheessa matkaa.

Lopulta olin jossain päin ydin-Helsinkiä. Olin tullut johonkin taloon. Kävi ilmi, että sinne oli soitettu pommivaroitus. Tästä syystä en päässyt talosta muiden paikalla olijoiden ohella pois hyvään aikaan.

Matka kuitenkin pääsi jatkumaan jossain vaiheessa. Olin nyt kulkemassa autolla takapenkillä. Näytti siltä, että em. välikohtauksen takia myöhästyisin tapaamisesta Suomen hallituksen kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti