torstai 24. syyskuuta 2020

Uneni: Pieni mytologia

Näin sellaista unta, että normaalit lauantaivieraani tai joku heistä kehitti jotain tuiki tärkeää tarkoitusta varten maailman pienikokoisimman mytologian. Olin hieman kateellinen tästä keksinnöstä, mutta käännyin kuitenkin unessa heti oman ydinosaamisalueeni puolueen ja siksi ajattelin kysyä väeltä, että voinko julkaista aiheesta merkinnän blogissani.

Uneni liittyy ainakin siihen, että tiesin normaalien lauantaivieraitteni olevan menossa Vantaan toisella puolella 22.9.2020 pidettävään yhdistykseni sääntömääräiseen syyskokoukseen, jossa päätetään tärkeistä asioista. Itse olin ollut kahden vaiheilla siinä, että pääsenkö itse menemään sinne, koska minulla oli päällä kihtikohtaus ja itse asiassa vielä epätavallinen sellainen, sillä koskaan aikaisemmin se ei ollut iskenyt minua polveen. Nyt se sen teki. Päätin sitten viime tingassa, että en menekään sinne. Ilmeisesti unessa olin kuitenkin jo aavistellut, etten ole menossa. Ennen tätä kertaa olin luultavasti jokaikinen tai ainakin lähes jokaikinen vuosi osallistunut syyskokoukseen. Jalkani oli heikkokuntoinen ja kipeäkin.

"Mytologia" varmaan tuli uneeni siitä, että jos en itse mene kokoukseen, niin minulle jää hieman mytologiaksi se, että mitä kaikkea siellä sitten on tapahtunut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti