maanantai 30. syyskuuta 2019

Uneni: Olin joutuva matkustamaan ulkomaille

Näin jokin aika sitten sellaista unta, että olin lähdössä vanhempieni (nämä olivat oikeasti kuolleet vuonna 2007) ja veljieni kanssa ulkomaanmatkalle. Unessa maailmankartta oli hieman oudonmallinen kyllä, sillä Yhdysvallat sijaitsi selvästi todellista lähempänä Suomea. Ja mm. Yhdysvalloissa meidän oli määrä käydä. Sain selville, että meidän oli määrä olla matkassa useita päiviä. Minua otti tämä lujasti päähän. Vaikka matkani oli jo maksettu, sanoin isälleni, että minä en matkalle lähde. Tämä sitten hieman ärjäisi vastaan, että kyllä lähden. Ja tämä ratkaisi sen, että lähden minä sitten.

Luulen uneni liittyvän siihen, että minun oli elävässä elämässä määrä lähteä yhdistykseni väen kanssa pelaamaan minigolfia paikalliselle minigolfradalle. Lionsklubi oli meille kustantanut pelisession. Kerholla paikalla oli eräs hyvä tuttu nainen, joka sanoi, että hän ei päivän kuumuuden vuoksi taida lähteä pelaamaan. Olin itse ollut asian suhteen tähän asti kahden vaiheilla, mutta päätin sitten jäädä hänen seurakseen kerhon sulkemisaikaan saakka.

1 kommentti:

  1. Herrasmies seuraksi jäi, matkan teon jätti, tuon älyn tähti.

    VastaaPoista